News 4
News 4
توسط : اسماعیلیان - ژانویه 1, 2019


آیا در ده سال آينده مدارس برای آموزش لازم اند؟
آموزش بر مبنای نیاز جامعه در زمان های مختلف، متغیر است. در جامعه ی امروزی که اینترنت و تکنولوژی امکان انجام خیلی از مسائل آموزشی را از راه دور فراهم می کنند، انتظار می رود ساختار آموزشی در آینده تغییر کند که این کار نیاز به تدابیر از پیش تعیین شده ای دارد.
در آموزش جدید افراد به صورت شخص محور و بدون حضور در کلاس آموزش می بینند و معلمان نیز ضعف های آن ها را شناسایی می کنند. در پاسخ به این نگرانی که تجهیزات و فناوری جای معلمان را می گیرند باید گفت هیچ گاه کارکرد معلمان و مدارس از بین نمی رود، فقط نحوه ی آموزش و ارزیابی تغییر می کند.
برای مثال سایت http://twiducate.com به عنوان یک سایت امن برای همکاری معلمان و دانش آموزان می باشد که به راحتی قابل دسترسی است و به معلمان این امکان را می دهد که یک کلاس آنلاین تشکیل بدهند. در این کلاس معلمان بر اعضای کلاس و آنچه که می نویسند کنترل کامل دارند. این روش رایگان می باشد و تا کنون ۳۶۰۲۵ معلم و ۱۶۳۰۴۶ دانش آموز عضو این سایت می باشند.
در اقتصاد آینده دنیا، اغلب کارها به صورت پروژه ای می باشد و حضور فیزیکی کارمندان در یک محیط و ساعت مشخص تحقق پیدا نمی کند. بنابراین دانش آموزان در دوره ی دیبرستان بر طبق علاقه و توانمندی خود، دوره های کاراموزی را سپری می کنند. در واقع هدف افزایش قدرت تحلیل و ارزیابی دانش آموزان در مورد داده های مختلف می باشد. بنابراین یادگیری علوم پایه ای مانند ریاضی میتواند در سطوح متفاوت و با تمرکز بر تقویت تحلیل به جای جزییات از بر کردن روشهای محاسباتی (که با کمک فناوری های تازه به آسانی قابل انجام است) انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *